FAQ

Najczęściej zadawane pytania

 

Dane osobowe i konto

Czy muszę się rejestrować przed złożeniem zamówienia?

Można dokonać zakupów bez rejestracji. Zachęcamy jednak do założenia konta. Rejestracja umożliwia śledzenie statusu zamówienia, podgląd historii zakupów oraz przyspiesza proces zakupowy. Rejestracji możesz dokonać na dwa sposoby:

- klikając  w opcję „Rejestracja” na górze strony głównej

oraz

- podczas zakupów i dodaniu produktów do koszyka, gdy wyświetli się okno z formularzem logowania lub rejestracji.

Czy rejestracja w e-sklepie jest darmowa?

Tak, założenie konta jest bezpłatne. 

Co się dzieje z moimi danymi po rejestracji?

Dane osobowe naszych Klientów są przechowywane i przetwarzane w sposób zgodny z wymogami polskiego prawa, w szczególności z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883). Dane są gromadzone w naszej bazie wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Za zgodą Klienta mogą być wykorzystywane do innych celów. Udostępnianie danych osobom trzecim jest możliwe wyłącznie stosownym organom na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Polityka prywatności

Co zrobić w sytuacji, gdy zapomnę hasła do konta?

Wybierz opcję „Przypomnij hasło” przy logowaniu, umieszczoną pod polem „Hasło”. W odpowiednią rubrykę wpisz adres e-mail podany podczas rejestracji i przepisz kod z obrazka. Następnie naciśnij przycisk „Wyślij”. Na podany adres zostanie przesłana wiadomość z linkiem do wpisania nowego hasła, przez który będziesz mógł się logować. 


Zwroty i reklamacje

Czy mogę zwrócić towar?

Każdy Klient uprawniony jest do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru zakupionego w e-sklepie w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny. Odstąpienie od umowy przez Klienta nie jest możliwe w przypadku zakupu towarów o właściwościach określonych według specyfikacji przez Klienta w złożonym przez niego zamówieniu . Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: Zwroty i Reklamacje 

Co zrobić, gdy kurier dostarczył uszkodzoną przesyłkę?

W przypadku uszkodzenia produktu w czasie transportu lub przesłania produktu z wadą fabryczną możesz odesłać otrzymany produkt i żądać rekompensaty – na podstawie dowodu sprzedaży (faktura VAT, paragon).

Reklamowany produkt możesz dostarczyć do  sklepu KRONODOM 2 lub przesłać na adres: 

KRONODOM

 Górnośląska 3

43-200 P:szczyna

Co mam zrobić, gdy zakupiony produkt jest uszkodzony?

W przypadku, gdy towar jest uszkodzony należy zgłosić reklamację, podając sposób rozpatrywania - z Kodeksu Cywilnego (rękojmia) lub gwarancji (na podstawie karty gwarancyjnej). 

Zgłoszenia można dokonać: pisemnie na adres firmy Sklepu Kronodom ul. Górnośląska 3, 43-200 Pszczyna ; poprzez stronę www.kronodom.com.pl lub w placówce firmy KRONODOM.. W razie wątpliwości lub dodatkowych pytań należy skontaktować się pod numerem telefonu +48 506 200 009


Dostawa

Gdzie znajdę informacje o kosztach i sposobie dostawy towaru?

W zakładce Transport i wysyłka umieściliśmy informacje na ten temat. Po złożeniu zamówienia wszystkie informacje można sprawdzić w zakładce „Moje konto”. Wyślemy je także do Twojej  wiadomości po zakończeniu procesu zakupowego. 

Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?

Oczywiście, że tak. Wystarczy, że podczas składania zamówienia wskażesz odbiór osobisty. Odbiór osobisty jest bezpłatny.  


Płatności

Do kiedy muszę zapłacić za towar?

Zapłaty za produkt należy dokonać w przeciągu 72 godzin od złożenia zamówienia. Dopiero po uiszczeniu opłaty zamówienie  będzie przekazane do transportu.

Jak zmienić formę płatności?

Podczas zakupów w e-sklepie wybierasz najlepszy dla Ciebie sposób płatności. Przed zakończeniem zakupów i udaniu się „Do kasy” możesz ją jeszcze zmienić klikając przycisk Powrót w dolnym rogu strony.   

Jak otrzymać Fakturę VAT?

Faktury wystawiane są dla firm oraz osób prywatnych. Są one dołączane do każdego zamówienia. Podając swoje dane podczas rejestracji wyrażasz zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu. 

Co to jest PayU?

PayU to system umożliwiający dokonanie płatności kartą kredytową lub szybkim przelewem elektronicznym. Klient zostaje przekierowany na stronę serwisu właściwego dla wybranej płatności. Więcej informacji w zakładce: Formy płatności